uk uk en en fr fr ru ru

Размышления
Большого
Города

Размышления Большого Города

Інтерактивний проєкт #е-овації: артисти й глядачі зустрінуться онлайн

Інтерактивний проєкт #е-овації: артисти й глядачі зустрінуться онлайн

Ромео під балконом п'ятиповерхівки, арія «Тост Орловського» на майданчику театрального буфету, диригент керує оркестром за допомогою Zoom. 21 травня в Харкові стартує проєкт #e-овації.

Харківський національний академічний театр опери та балету ім. М. В. Лисенка / «СхідOpera» спільно з IT-компанією «Telesens» і креативною групою «Философия праздника» запускає новий інтерактивний проєкт, в якому артисти й глядачі зустрінуться онлайн.

Мета проекту – створити платформу, де зможуть реалізуватися люди мистецтва. Адже глядачі їм потрібні завжди. В умовах карантину артисти практично позбавлені можливості дарувати іншим живу творчість і це серйозна проблема.

Ідейними натхненниками і співорганізаторами нового проєкту стали перший заступник генерального директора «СхідOpera» Ігор Тулузов і голова ради директорів Telesens Едуард Рубін.

«Живе спілкування з гостями театру ніщо замінити не зможе. Ми дуже сумуємо за нашими теплими зустрічами і сподіваємося, що вже зовсім скоро зможемо побачитися знову. Однак ми намагаємося не втрачати зв'язок з нашими глядачами і винаходимо нові канали комунікації. Підтримка українців у той спосіб, як ми вміємо найкраще – за допомогою мистецтва – наше основне завдання. Онлайн-проєкт #театрнадивані дав нам позитивний досвід, він привернув увагу тисяч глядачів і показав, що поціновувачі мистецтва наразі потребують нашої підтримки. Тепер ми хочемо показати театр зсередини. Це абсолютно новий і незвичний для нас формат, в якому буде багато імпровізації та гумору», – розповів перший заступник генерального директора «СхідOpera» Ігор Тулузов.

Артисти також сподіваються, що проєкт #e-овації приверне увагу меценатів і допоможе вирішити фінансові проблеми, спричинені карантином. Шукати спонсорів «СхідOpera» допомагає голова ради директорів Telesens Едуард Рубін.

«Пандемія та карантин жодним чином не мають зачіпати мистецтво, яке є невід'ємною складовою національної ідентичності народу. Воно створюється для нас, воно очищає і зцілює душі, підтримує нас в нелегкі часи. Ми всі потребуємо його, а сьогодні воно потребує нашої підтримки. Коли весь світ іде в онлайн, бізнес повинен підтримати театр», – упевнений він.

Щоб залучити ширшу аудиторію, а не лише завзятих театралів, для проєкту #e-овації створили YouTube канал і сторінку в Facebook, розповів співзасновник агентства «Философия праздника» Станіслав Бару.

«Ідеї номерів пропонують в театрі, ми допомагаємо їх адаптувати під онлайн-формат. Карантин показав, що найбільше затребуваний інтерактив, під час трансляції людині важливо знати, що це не просто запис, що все, що відбувається – відбувається зараз і для неї. Ми не робимо з карантину сумну історію, показуємо все з іронією», – розповів він.

У проєкті #e-овації використовуються різні локації. Ведучий – на сцені оперного театру, перед порожньою глядацькою залою. Артисти виконуватимуть номери в інших місцях: сімейна пара артистів балету – у себе вдома, оперний співак – на майданчику театрального буфету. На глядачів чекають й інші сюрпризи.

Пряма трансляція розпочнеться у четвер, 21 травня о 19.00. Вона буде доступною на каналі проєкту в YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCW_k1kWpN5BG5fHu5j1-kLA

Офіційна сторінка заходу у Facebook: https://www.facebook.com/events/3246473232244536/


Подписывайтесь на наш канал «78 & 078 Развлечения и Размышления Харькова» в Telegram.


84
RSS
Нет комментариев. Ваш будет первым!
Загрузка...