Размышления
Большого
Города

Размышления Большого Города

Запуск безконтактної оплати проїзду в метрополітені

Запуск безконтактної оплати проїзду в метрополітені

Департамент цифрової трансформації Харківської міської ради і Visa запустили безконтактну оплату проїзду в метрополітені.

Департамент цифрової трансформації Харківської міської ради, Харківський метрополітен, інвестор проєкту ТОВ «ФК «Платіжний центр» і Visa запустили нову систему оплати проїзду в міському метрополітені за допомогою безконтактних банківських карт.

Тепер сучасний і зручний спосіб розрахунку за проїзд стане доступним і для пасажирів метрополітену. Щоб оплатити поїздку, достатньо піднести до турнікета безконтактну платіжну картку VISA, випущену будь-яким українським банком.

Запуск пілотного проєкту прокоментував Харківський міський голова Геннадій Кернес (цитату датовано 7-м вересня): «Я завжди чую запити харків'ян і роблю все для того, щоб втілити їх в життя. Один з них – безконтактна оплата в метро. Спільно з компанією Visa ми домовилися про впровадження безготівкових інструментів оплати проїзду банківськими картами. Команда вже працює над запуском пілотного проєкту. Тестування почнемо на станції «Держпром». Після цього плануємо поширити можливість оплати банківськими картами на всі станції метро. Продовжуємо впроваджувати сучасні технології в нашому місті. Любити Харків – працювати для людей!»

На брифінгу щодо запуску проєкту в метрополітені були присутні:

Ігор Терехов, перший заступник Харківського міського голови; Євген Лісняк, старший директор Visa зі стратегічних партнерств та фінтеху в СНД та Південно-Східній Європі; Дмитро Птушко, проєктний менеджер від Департаменту цифрової трансформації; Оксана Сороколіта, керівниця Харківського обласного управління АТ «Ощадбанк»; представники КП “Харківський метрополітен”.

Першою станцією, де з'явились турнікети, що приймають банківські картки, стала станція «Держпром». Після запуску нової системи оплати її в короткі терміни буде впроваджено і на інших станціях метрополітену.

Як стратегічний і технологічний партнер, Visa надала обладнання і програмне забезпечення для удосконалення валідаторів автоматизованої системи оплати проїзду Eticket, що впроваджується інвестором проєкту ТОВ «ФК «Платіжний центр». Еквайром у проєкті виступає Ощадбанк.

«Протягом останніх трьох років Visa допомагає українським містам впроваджувати сучасні способи оплати у громадському транспорті. Безконтактні платежі в Україні набувають дедалі більшої популярності, тому ми прагнемо надати нашим клієнтам можливість використовувати такі платежі в різних випадках, насамперед у повсякденному житті. Запуск у Харківському метрополітені функції безконтактної оплати проїзду банківськими картками дозволить пасажирам уникати черг і готівки, що зробить доступ до послуги перевезення комфортнішою. Для міської ради, інвестора проєкту і керівництва комунального підприємства впровадження способу оплати за допомогою безконтактних банківських карток та NFC-пристроїв (телефонів, годинників) означає підвищення рівня сервісу для пасажирів Харківського метрополітену і повну прозорість та безпеку платежів», –відзначив Євген Лісняк, старший директор Visa зі стратегічних партнерств та фінтеху в СНД та Південно-Східній Європі.

«Ощадбанк має безпрецедентний п’ятирічний досвід впровадження технології безконтактної оплати проїзду в транспортній інфраструктурі різних міст та на усіх видах транспорту. Відсьогодні Ощадбанк забезпечуватиме еквайрингове обслуговування безконтактних платежів у харківському метрополітені. Харків’яни та гості міста зможуть користуватись всіма їх перевагами в харківській підземці. Це зручно, адже спрощує та пришвидшує оплату проїзду. Місто в свою чергу зменшить використання готівки в метрополітені», – зазначив Володимир Москаленко, директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку.



Подписывайтесь на наш канал:
«78 & 078 Развлечения и Размышления Харькова»
78 & 078 Развлечения и Размышления Харькова Telegram.

501
RSS
Нет комментариев. Ваш будет первым!
Загрузка...