Размышления
Большого
Города

Размышления Большого Города

Лабораторія кар’єри ХНЕУ ім. С. Кузнеця запрошує на майстер-класи підчас Днів кар’єри

Описание:

9 лютого, 14:00

Тема: Антилегалізаційне законодавство: нові вимоги за міжнародними стандартами

Спікер: Наталія Внукова, доктор економічних наук, професор кафедри банківської справи и фінансових послуг ХНЕУ ім. С. Кузнеця

Майстер-клас относительно змін, Які відбулісь у антілегалізаційному законодавстві України 2019 року и запроваджені 2020 року Із! Застосування ризико-орієнтованого підходу в системе фінансового моніторингу.

  • Нові вимоги до визначених нефінансовіх установах та професіях (ВНУП) за 22 та 23 міжнароднім стандартом.
  • Зміни у Законі України «Про Запобігання та протідію легалізації (відміванню) доходів, одержаних злочин шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження оружия масового знищення» относительно запровадження ризико-орієнтованого підходу
  • Облік публічніх осіб
  • Здійснення належної Перевірки КЛІЄНТІВ
  • Зміни у віявленні та звітуванні про порогові та підозрілі фінансові операции
  • Цільові фінансові санкції
  • Зміни у нагляді та регулюванні
  • Збільшення Вашої відповідальності

Реєстрація: www.forms.gle/GHCeFtxMLzdm3dd39
посилання на агентство трансляцію: www.zoom.us/j/97930032451?pwd=OUVmak1xcFY2NTJEOXMvWU05cmdYZz09
Ідентифікатор конференции: 979 3003 2 451
Код доступу: 699319

Тема: RETAIL 4.0 Як змінівся споживач?
Час: 11 лютого, 11:00
Спікер: Анастасія Панчук, кандидат економічних наук, доцент, завідувачка кафедри економіки підприємства та организации бізнесу ХНЕУ ім. С. Кузнеця

  • 15+ років вівчає маркетинг
  • 3+ роки Викладає курс «транзитивних економіка» в Університеті Фрідріх- Олександр м. Нюрнберг, Німеччина
  • 5+ років консультує віконавців та пріймає доля у организации ЗАХОДІВ относительно презентацій практико-орієнтованих проектів, бізнес- планів та планів маркетингу
  • має сертифікати Warton Business School, Copenhagen Business School, University of Meryland

Ми рекомендуємо приєднатись, якщо Ви:

  • Власник або управляючий бізнесом
  • Починаючий або досвідчений маркетолог
  • Прагнете бути в тренді та розуміти як співпрацювати із споживачами
  • Зацікавлені у нових знаннях та прагнете розвитку!

Питання, які розглянемо:

  1. Як Індустрія 4.0 вплинула на маркетинг та ритейл
  2. Результати досліджень щодо:
    • Зміни каналів здійснення купівлі товарів за категоріями
    • Намірів купівлі за категоріями товарів
    • Структури витрат українців у 2020 році
    • Чинників, за якими виникає почуття невпевненості споживачів
  3. Ключові чинники набуття та втрати лояльності споживачів в ритейлі
  4. Елементи, що формують споживчу цінність в ритейлі
  5. Комплексний підхід до управління лояльністю споживачів

Реєстрація: www.forms.gle/GHCeFtxMLzdm3dd39
Посилання на трансляцію: www.us02web.zoom.us/j/81860232660?pwd=N0hzY1dmSWlsZ282dG0zc0w4STg3QT09
Ідентифікатор конференції: 818 6023 2660
Код доступа: 059825

Сайт ХНЕУ ім. С. Кузнеця: www.hneu.edu.ua
Телеграм-канал Лабораторії кар’єри: www.t.me/careerhneu
З питань: depvps@hneu.edu.ua, +380577020459

Место и время:
Событие уже прошло


Подписывайтесь на наш канал:
78 & 078 Развлечения и Размышления Харькова «78 & 078 Развлечения и Размышления Харькова»


RSS
Нет комментариев. Ваш будет первым!
Загрузка...